Anunț de participare pentru achiziție Servicii de catering, respectiv pregătirea, prepararea şi livrarea zilnică a suportului alimentar constând dintr-un pachet alimentar pentru preșcolarii și elevii Școlii Gimnaziale Băgaciu din comuna Băgaciu, jud. Mureș, în anul 2024, finanțat prin Programului naţional „Masă sănătoasă" aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 24 din 15 ianuarie 2024.
1. Autoritatea contractanta: COMUNA BĂGACIU (PRIMARIA COMUNEI BĂGACIU); Cod de identificare fiscala: 4436933; Adresa: Strada: V, nr. 78; Tipul juridic al cumpărătorului: - Localitatea: Băgaciu; Cod NUTS: RO125 Mureș; Cod poștal: 547090; Țara: România; Persoana de contact: Aldea Ioan; Telefon: +40 265425611; Fax: +40 365410287; Email: bagaciu@cjmures.ro; Adresa internet: (URL) https://www.e-licitatie.ro; Adresa web a profilului cumpărătorului: https://www.primaria-bagaciu.ro/;
2. Procedura de atribuire: În conformitate cu prevederile Legii nr.98/2016, privind achizițiile publice, anexa nr.2, cu modificările și completările ulterioare: Procedura proprie pentru atribuirea contractelor de achiziție publică/acordurilor cadru ce au ca obiect servicii sociale și alte servicii specifice prevăzute în anexa 2 din Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice, aprobată prin Dispoziția primarului comunei Băgaciu, Județ Mureș.
3. Ofertanții interesați sunt invitați sa își exprime în scris interesul de participare pentru participarea la procedura de atribuire proprie, prin depunerea ofertelor până la data de 23 august 2024 ora 12,00.
4. Cod CPV 55524000-9 Servicii de catering pentru școli,
5. Valoarea estimata: 307.671,0 lei, fără TVA;
6. Perioada de valabilitate a ofertelor: 90 de zile de la data stabilita de depunere a ofertelor.
7. Criteriul de atribuire: Prețul cel mai scăzut.
8. Posibilitatea depunerii ofertelor alternative: Nu pot fi depuse oferte alternative
9. Actualizare preț: Prețul ofertei este ferm, în lei. Nu se accepta actualizarea prețului contractului
10. Documentația pentru ofertanți: Documentația de participare poate fi obținută de către ofertanți de pe site-ul https://www.primaria-bagaciu.ro/
11. Termen limita de solicitare a clarificărilor cu privire la documentația de participare: 20.08.2024, ora 12.00. Solicitările de clarificări se depun la registratura Primăriei Comunei Băgaciu la adresa menționată mai sus, inclusiv prin email.
12. Termen limita de răspuns la solicitările de clarificări cu privire la documentația de participare: 21.08.2024 ora 12,00. Răspunsurile se transmit prin publicare pe site-ul https://www.primaria-bagaciu.ro/.
13. Termen limita de depunere a ofertelor: 23.08.2024, ora 12,00: prin depunere directa la sediul achizitorului: Primăria Comunei Băgaciu, Str. V, nr. 78, Comuna Băgaciu, Jud. Mureș, la Registratura instituției.
Oferta va fi prezentată într-un plic marcat cu denumirea operatorului economic, cu inscripția:
„ 1. OFERTA PENTRU ACHIZITIA DE SERVICII DE CATERING,
2. A NU SE DESCHIDE INAINTE DE DATA DE 23.08.2024, ORA 12.15”
Modul de întocmire si de depunere: conform precizărilor de la pct.IV.4.3.4 – Forma si semnarea ofertei, din FIȘA DE DATE
14. Adresa (locul) unde se deschid ofertele: 25.08.2024, ora 12,15, la sediul achizitorului Primăria Comunei Băgaciu, Str. V, nr. 78, Comuna Băgaciu, Jud. Mureș;
15. Pentru informații suplimentare legate de achiziția de servicii de catering: Compartiment achiziții publice, Baciu Liviu Ioan - Responsabil Achiziții publice, tel. +40265425714.
Documente
1. Caiet de sarcini
2. Documentație de atribuire
3. Formulare
4. Contract de achiziție publică